Google Online Marketing Challenge jest ogólnoświatowym konkursem dla studentów szeroko pojętych kierunków zarządzania i marketingu.
Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie strategii i poprowadzenia kampanii reklamowej z wykorzystaniem Google AdWords, dla małej lub średniej wybranej firmy.
Konkurs wygląda następująco:
Zostaje wybrana grupa bądź grupy 3-6 osobowe studentów, które otrzymują kupon do wykorzystania na kampanię w wysokości $200.
Każda grupa rekrutuje małą lub średnią firmę, która posiada stronę WWW ale nie uzywa w obecnej chwili Google AdWords do reklamy swojej działalności.
Każda z grup pracuje ze swoją firmą, tworzy strategię wykorzystania Google AdWords w promocji biznesu oraz tworzy kampanię dla tej firmy i nią zarządza.
Podczas trzech tygodni, grupa optymalizuje i poprawia swoje działania. Każda grupa musi stworzyć dwa raporty - z początkowej sytuacji oraz wyniki po 3 tygodniach działalności.
Dlaczego się zdecydowaliśmy?
Internetowa reklama jest potężnym narzędziem. Dzięki niej każda firma może zaistnieć na rynku. Dzięki konkursowi mamy jedyną i niepowtarzalną okazję poznać mechanizmy, jakimi rządzi się reklama w systemie AdWords.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz