Kampania dobiegła końca. Wstrzymana została w nocy z 18.05 na 19.05.
Pora więc na podsumowania.
W tym poście postanowiliśmy zamieścić tabelę przedstawiającą dane dotyczące poszczególnych kampanii i grup reklam, które się w nich znajdowały.
Jest to blog prowadzony przez grupę uczestników konkursu Google Online Marketing Challenge 2009. Firma, której promocję prowadzimy to ENIGMA - firma zajmująca się szeroko pojętą ochroną. Zapraszamy serdecznie do śledzenia naszych poczynań w zmaganiu się z konkursem.
Jesteśmy studentami drugiego roku informatyki na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Michał i Piotrek mają po 22 lata, Kasia - 21.
Piotrek poza informatyką i denerwowaniem ludzi interesuje się motoryzacją i sportem.
Ogromną pasją Michała jest fotografia oraz uwielbia piesze wędrówki po górach. Poza tym zajmuje się administracją stron www.
Oglądanie filmów i seriali, leniuchowanie, czytanie książek w wolnych chwilach, których niestety jest coraz mniej - to coś, co wyróżnia Kasię. Poza tym największą jej pasją jest również fotografia.
Biorę udziała w GOMC 2010. Możecie puścić info o jakichs spostrzeżeniach z konkursu i które miejsce udało się wam zająć na oficjalka@interia.pl ?
OdpowiedzUsuń