niedziela, 10 maja 2009

Słowa kluczowe i ich skuteczność

Dzisiaj przyjrzymy się kampaniom oraz słowom kluczowym.

W zasadzie od samego początku trwania akcji promocyjnej prowadzimy trzy kampanie:

  • ochrona
  • monitoring i systemy alarmowe
  • konwoje

Zmiany dokonywaliśmy jednak w zakresie grup reklam wchodzących w skład poszczególnych kampanii. Obecnie mamy 5 takich grup, które są prowadzone w sposób tematyczno-logiczny. 

Optymalizacja słów kluczowych - była nie lada wywaniem. Słowa, które wybraliśmy na początku generowały zbyt wiele wyświetleń - szczególnie w sieci partnerskiej. Obecnie słowa kluczowe są lepiej dobrane, są mniej ogólne.

Poniżej przedstawiony jest raport skuteczności słów kluczowych w poszczególnych kampaniach w dniu dzisiejszym, tj. 10.09.2009r.:

Dodatkowo zamieszczamy raporty z całości dotychczasowego trwania kampanii, tj z dni: 28.04-10.05.2009r: 

Liczba odwiedzin z wyników wyszukiwania: procentowy udział słów kluczowych

oraz

Pozycje słów kluczowych wraz z porównaniem powracających i nowych użytkowników do wszystkich odwiedzin

1 komentarz: