Dzisiaj przyjrzymy się kampaniom oraz słowom kluczowym.
W zasadzie od samego początku trwania akcji promocyjnej prowadzimy trzy kampanie:
- ochrona
- monitoring i systemy alarmowe
- konwoje
Zmiany dokonywaliśmy jednak w zakresie grup reklam wchodzących w skład poszczególnych kampanii. Obecnie mamy 5 takich grup, które są prowadzone w sposób tematyczno-logiczny.
Optymalizacja słów kluczowych - była nie lada wywaniem. Słowa, które wybraliśmy na początku generowały zbyt wiele wyświetleń - szczególnie w sieci partnerskiej. Obecnie słowa kluczowe są lepiej dobrane, są mniej ogólne.
Poniżej przedstawiony jest raport skuteczności słów kluczowych w poszczególnych kampaniach w dniu dzisiejszym, tj. 10.09.2009r.:
Dodatkowo zamieszczamy raporty z całości dotychczasowego trwania kampanii, tj z dni: 28.04-10.05.2009r:
Liczba odwiedzin z wyników wyszukiwania: procentowy udział słów kluczowych
oraz
Jest dobrze;] ale zawsze może być lepiej ;p
OdpowiedzUsuń