Jak wiadomo, głównym celem prowadzenia kampanii reklamowej jest dostarczenie reklamowanej firmie nowych klientów, o czym wspominaliśmy już w poprzednim poście.
Poza typowo statystycznymi, liczbowymi wyznacznikami, które mamy zamiar przedstawić w następnym poście, ważne, o ile nie najważniejsze, bo dostrzegane właśnie przez firmę, której reklamę się prowadzi, jest realne zwiększenie sprzedaży towarów czy usług, jakie dana firma oferuje.
Do tej pory stronę odwiedziło: 682 osoby
% nowych odwiedzin: 85,48%
Średni czas spędzony w witrynie: 00:01:32
Liczba odsłon: 2 182
Jak widać czas spędzany na stronie wzrósł prawie o 20 sekund. Może to świadczyć o tym, że potencjalni klienci, pozostając dłużej na stronie dotarli do danych kontaktowych lub przestudiowali mapę dojazdu do firmy, o czym dodatkowo świadczy fakt, iż strona zanotowała 411 odsłon podstrony kontakt oraz 194 odsłony podstrony dojazd.
Teraz przyjrzyjmy się, z jakich miejsc na świecie i w kraju była oglądana strona firmy.
Szwecja: 2
Irlandia: 1
Anglia: 2
Hiszpania: 2
Francja: 1
Czechy: 1
Ciekawe czy to nie jest jakiś błąd analytics'a że zagranica nas wy klikała ;)
OdpowiedzUsuń